Известие

Collapse
No announcement yet.

...Алтернатор ???...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ...Алтернатор ???...

    Бях на тест при Галин от Варна/зад КировБош-срещу метро/...та като си закачи тестера...освен други проверки които диагностицирахме...едно от отчитанията бе-зарядният ток на алтернатора.... моя се оказа с 1-2 десети по нисък от нормалният заряден такъв; това ме навежда на мисълта за проверка на четки - количеството на износването им?! ...Знаем че като отънеят много-отслабва им и притискащата способност/поради загуба на дължина, респ.охлабване притискащата сила на пружината....и при някакво замърсяване...се получава ..кофти зареждане../ . Та колеги....какъв е практическият Ви сюжет по този въпрос??? аз съм почити на 200к км... На колко време/км/ ги надзиравате, на някой свършвали ли са му така-аварийно...Въобще как е хавата-патилата и хистори-то по този въпрос....Че и на шибано място е този алтернатор...Мерси!!!
    156-2.4-JTD-99;
    156-2.4-JTD-SW-01;

  • #2
    КОлко волта ти дава?
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      12.5-12.6...а май трябва да е твърдо 12.8 .... подтекста на споделянето ми е в дух на профилактика.... в други случаи са ми свършвали четки гогато съм на път...
      156-2.4-JTD-99;
      156-2.4-JTD-SW-01;

      Comment


      • #4
        почти съм сигорен че в акумулатора трябва да влиза не по-малко ток от 13.5 и до 14.5 така е по книга и туй мога да го гарантирам такаче маи нети зарежда генератора трябва да го погледне майстор за да ти каже каде е проблема иначе може да са много проблемите който водят до по-малък ток в акумулатора идващ от генератора

        Comment


        • #5
          на JTD съм правил ремонт на алтернатора , малко сложничко се сваля но след като се свали трябва да се проверът освен четките и колекторите (медните пръстени които опират четките) защото на JTD алтернатора е magnet marelli и диаметъра на колектора е по малък от TS бензиновите и съответно бързо се износва.
          Alfa Romeo 156 TS 2.0

          Comment


          • #6
            Моята миналата зима я мерихме и показваше 14.2 - 14.4 волта. Слабичък ти е алтернаторът нещо
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              към Night_Shadow...грешно съм го вписал-извинявам се...става въпрос за 13.5-13.6.....а доколкото знам, елекронното реле го сече на 13.8V ???... а и Галин така сподели...
              156-2.4-JTD-99;
              156-2.4-JTD-SW-01;

              Comment


              • #8
                ...колега, 13.8В не е ли малко за акумулатор за дизел ...след като на бензиновите препоръчват поне 14.2В...примерно на самарата го дават 14.1+-0.5В за акумулатор 55Ач и стартерен ток 255А...питам просто, интересно е

                Comment


                • #9
                  незнам братче, стартирането не ми прави въртели,но още не са паднали и температурите...колегите ми дадоха як мануал,ще разровя да видя как го дават...а за зарядния алтернаторен волтаж си прав...
                  156-2.4-JTD-99;
                  156-2.4-JTD-SW-01;

                  Comment

                  Working...
                  X